Service

Hurtig og god service - når og hvor du har brug for det

Når uheldet er ude, eller der skal laves service på din maskine, står vores landsdækkende netværk af CLAAS forhandlere klar til at yder den velkendte CLAAS service.

Veluddannet personale og veludstyret servicevogne er bare et par af de faktorer, der sikre, at du kan holde din maskine kørende.

Sikkerhed kan planlægges: Optimeret tryghed

Maksimal driftssikkerhed, kombineret med maksimal omkostningssikkerhed - det er tanken bag vores trygheds forsikring. Denne maskinskadeforsikring giver en sikkerhed, der går ud over den lovpligtige garanti. Du kan vælge din egen personlige pakke og dermed udspænde et sikkerhednet under eventuelle reparationer. Dermed har du altid kontrol over bedriftens økonomi. Du risikerer ikke længere store uforudsete udgifter til reparationer, hvis maskinen går i stykker.

Sikkerhed kan planlægges: Præcise vedligeholdelsesomkostninger

Maksimal driftssikkerhed og faste driftsomkostninger for din maskine: Det kan du kun få med en serviceaftale, der er afstemt individuelt efter dine og din maskines behov. Du kan frit vælge løbetiden for din serviceaftale. Det betyder sikkerhed. Al service udføres af fagfolk og til rette tid. Det øger også maskinens gensalgsværdi.
Med vores professionelle service-software kan vi hurtigt og individuelt afklare enkelte serviceopgaver og serviceaftaler for din maskine.

Sikkerhed kan planlægges: Regelmæssige serviceeftersyn

Høstmaskiner er udsat for kontinuerlig høj belastning i høstsæsonen. For at kunne levere en vedvarende høj ydelse skal maskinen med jævne mellemrum indstilles og have udskiftet sliddele.
Ved det årlige efter-høst-eftersyn opdages og udbedres begyndende slid og eventuelle skjulte skader.

Vi løser dine problemer hos dig. Også selv om du ikke ser os.

Det trådløse netværk i CLAAS TELEMATICS i din høstmaskine eller traktor giver ikke alene økonomiske fordele, men også hurtig hjælp fra serviceteknikerne. Ved hjælp af mobiltelefon- og internetteknologien overføres maskinens data direkte til diagnoseapparatet eller teknikerens computer. Det giver teknikeren mulighed for hurtigt at stille den rigtige diagnose, hvor han end befinder sig, så han kan have de korrekte reservedele med ved servicebesøget, hvis der er dele, der skal udskiftes. Den sparede tid giver bedre udnyttelse af maskinen.